کد خبر: 16310 | تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۲/۰۷ - | تعداد بازدید:

حمیدرضا فولادگر:
تعرفه واردات خودرو نبود خودروسازها نمی‌توانستند دوام بیاورند

صنعت خودروسازی ما اکنون بین خصوصی و دولتی معلق است و هر کجا به نفعشان باشد می‌گویند دولتی و یا خصوصی هستیم. صنعت خودرو سازی تا موقعی که رقابتی نشود همین مشکل ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی – یک نماینده مجلس مشکل اصلی و ریشه ای خودروسازی‌ها را انحصار دانست و گفت: تصور می‌کنم مشکل خودروسازی‌ها ساختاری است و اگر این مشکل حل نگردد این وضع ادامه پیدا می‌کند.
حمید رضا فولادگر در گفتگو با برنامه پایش و در جواب مرتضی حیدری که پرسید مشکل اصلی و ریشه ای خودروسازی‌ها چیست پاسخ داد: مشکل اصلی و ریشه ای خودروسازی‌ها ساختاری است. تحریم‌ها، اشکالات ساختاری اقتصاد کشور را عیان کرد و این مشکلات وجود داشت. اینکه ما همه چیز را تحریم نسبت بدهیم اصلاً درست نیست.
به گزارش فردانیوز، وی افزود: اگر دیوار بلند تعرفه ای نبود آیا اکنون خودروسازها می‌توانستند دوام بیاورند؟ صنعت خودروسازی ما اکنون بین خصوصی و دولتی معلق است و هر کجا به نفعشان باشد می‌گویند دولتی و یا خصوصی هستیم. صنعت خودرو سازی تا موقعی که رقابتی نشود همین مشکل ادامه دارد.
وی افزود: به نظر من خودروسازها اگر بخواهند می‌توانند قیمت محصولات خود را تا 20 درصد کاهش دهند.

Share

نظرات بینندگان



نظری ارسال نشده است

شما اولین نفر باشید که نظر ارسال می‌کنید!

نظر شما






نظرسنجی

  • در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

از دريچه دوربين

سایر اخبار

پربيننده ترين مطالب