کد خبر: 4621 | تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۰/۱۲ - | تعداد بازدید:

معاونت خدمات پس ازفروش سایپا یدک اعلام کرد:
خدمات جدید سایپا یدک برای گروه خودرو‌های X100، تیبا و ریو

سرویس های ادواری که به واسطه آن مشتری در طول دوره گارانتی ملزم به انجام سرویس های ادواری در محل نمایندگی های شرکت سایپا یدک می باشد برای کلیه خودرو های X100به اجراء درمی آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی، روزبهانی معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک با تاکید بر اهمیت طرح سرویس‌های ادواری گفت: با اجرای این طرح که برای خودرو‌های گروهX100 (  سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۴۱ ، سایپا ۱۱۱) تیبا و ریو  به اجرای در می‌آید ضمن افزایش راندمان عملکردی خودرو و تنظیم میزان آلاینده‌های خروجی از موتور ، هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات خودرو را تا حد زیادی کاهش داده و با جلوگیری از بروز ایرادات فنی امکان استفاده خودرو برای مشتری را بدنبال خواهد داشت.
وی گفت: علاوه براین اجرای این طرح بدلیل انجام برخی عملیات پیشگیرانه و ایمنی ، بازدیدها و تعویض روغن موتور ، فیلتر روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتی و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی در سایر سرویس‌ها خواهد داشت .
وی با اشاره به این مطلب که سرویس‌های ادواری و انجام آن موجب ایجاد فرصت‌های کسب و کار جدید برای نمایندگان خواهدشد. لذا ارائه کیفیت خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتری ، انجام خدمات در حداقل زمان و جلب رضایت حداکثری مشتریان ، از جمله مواردی هستند که بی شک تحقق آنها توسط  نمایندگی‌های مجاز، توسعه کسب و کار آنان را در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: سرویس ادواری به سرویس‌هایی اطلاق می‌گردد که در آنها بخش‌های مشخص شده توسط نمایندگیهای مجاز سایپا مورد بازدید قرارگرفته و تنظیمات ، تعمیرات و پیشگیری‌های لازم قبل از بروز ایراد در خصوص آنها انجام می‌پذیرد.
روزبهانی یادآور شد: طی این سرویس‌ها ، روانکارهای اصلی خودرو همچون روغن موتور و گیربکس که تاثیری مستقیم بر عملکرد قسمتهای اصلی اعم از موتور و گیربکس و افزایش طول عمر قطعات آن دارد، مطابق با ضوابط فنی اعلام شده از سوی شرکت سایپا، مورد بازدید قرار گرفته و در صورت نیاز با روانکارهای استاندارد خودرو تعویض می‌گردند.
مهندس روزبهانی همچنین اظهار داشت: مشتری برای مدیریت زمان و هزینه‌های خودرو خود به نمایندگی‌های مجاز مراجعه می‌نماید تا ضمن گرفتن خدمات ارزان ،مدت زمان کمتری را برای خدمات صرف نماید که اگر این سرویس در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمتخصص صورت پذیرد ،خسارت قابل توجهی به مجموعه موتور و سیستم انتقال قدرت وارد می‌نماید.بنابراین توجه به سرعت در ارائه سرویس‌های دوره ای، داشتن جایگاه سرویس سریع (Quik Service)  ضرورتی انکار ناپذیر در جذب مشتریان برای دریافت این نوع خدمات می‌باشد که در آن مشتریان علاوه بر گرفتن خدمات تخصصی با اقلام استاندارد ،زمان و هزینه خود را مدیریت خواهند نمود.
وی همچنین افزود : از دیدگاه دیگر تغییر فرهنگ استفاده از خودرو ، موجب شده تا میزان تمایل به استفاده از تعمیرگاه‌های مجاز بدلیل استفاده از قطعات استاندارد و پرسنل مجرب آموزش دیده ، ارائه صورتحساب شفاف و رسمی‌به مشتری و امکان شکایت و پیگیری تعمیرات نافرجام نسبت به تعمیرگاه‌های غیر مجاز، افزایش قابل توجهی یابد. از سوی دیگر افزایش ظرفیت شبکه ، کاهش مدت زمان توقف خودرو جهت انجام تعمیرات و تعدیل اجرت به منظور افزایش رقابت پذیری اجرت تعمیرات در نمایندگی‌های مجاز، از دیگر عواملی هستند که برتری مطلق در ارائه خدمات و انجام تعمیرات را در اختیار نمایندگان مجاز خواهد بود .

نظرات بینندگان


  1. Vote -1 Vote +1
    ناشناس
    ۱۳۹۲/۰۶/۲۱ - ۸:۴۰ ق٫ظ

    خدمات پس ازفروش صفر است بلکه منفی صفر است و بسیار بسیار بسیار نارضایتی از خدمات پس ازفروش دارم وبه هر نمیندگی که میروم کسی به دادم نمیرسد. غلط کردم ازسایپا خودرو صفر خریدم .مثلا کارت نارنجی دارم.ولی مدام بابت اجرت و… از من پول میگیرند.مدت سه ماه است کیت قفل مرکزی قطع شده است ولی هیچ کجا پیدا نمی‌شود.لعنت به این ماشینی که من خریدم. آهای مسئولین سایپا این مردم رااذیت نکنید.درد دل زیاد است ولی کو شنوا.

    [پاسخ]

نظر شما






نظرسنجی

  • در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

از دريچه دوربين

سایر اخبار

پربيننده ترين مطالب